فرماندار قزوین :خدمت به مردم، مایه شرف و فخر ما است

  • 12 Sep 2022
  • شناسه مطلب: 282433
  • تعداد بازدید : 163

فرماندار قزوین گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و افتخار می‌کنیم که به مردم خدمت کنیم، خدمت به مردم مایه شرف و آبروی ما است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین

فرماندار قزوین گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و افتخار می‌کنیم که به مردم خدمت کنیم، خدمت به مردم مایه شرف و آبروی ما است.

عباس کاظمی در حاشیه مراسم انتقال خط لوله آب شرب به روستای اردک بخش طارم، تصریح کرد: مسئله آب یکی از مشکلات اساسی روستاهای شهرستان قزوین است، به دلیل محدودیت تأمین آب در روستاهای مختلف، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین آن در دستور کار قرار گرفته است. 

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم، توجه به موضوعات اساسی مردم، رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات مردم و اجرای آن‌ها است، یکی از مطالبات جدی مردم روستاها از دولت تأمین آب آشامیدنی سالم است. 
فرماندار قزوین اظهار کرد: در همین راستا جریان نذر آب توسط هلال احمر صورت می‌گیرد که طی آن نواحی متأثر از خشکسالی و تنش‌های آبی کشور شناسایی و عملیات انتقال آب شرب سالم صورت می‌گیرد. 

وی تأکید کرد: بخش طارم  یکی از بخش‌های محروم شهرستان قزوین است که در حوزه آب با مشکلات جدی روبه‌رو است، در طرح نذر آب، ۲ روستای زاجکان سفلی و اردک از بخش طارم سفلی مورد توجه قرار گرفته  و اقدامات لازم جهت کمک به انتقال آب شرب سالم به این روستاها انجام شده است. 

فرماندار قزوین با بیان اینکه وظیفه اصلی ما خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و افتخار می‌کنیم که به مردم خدمت کنیم، خدمت به مردم مایه شرف و آبروی ما است. 
وی خاطرنشان کرد: روستای اردک ظرفیت آبی خوبی دارد و با انجام این لوله‌کشی می‌توانیم آب شرب سالم را به همه خانه‌ها برسانیم در این میان جمعیت هلال احمر و بخشداری طارم اقدامات خوبی انجام دادند که قابل تقدیر است. 

کاظمی بیان کرد: لوله‌کشی آب صورت گرفته است اما رساندن آب به منازل و تعیین سرچشمه اصلی نیاز به کمک مردم روستا دارد،  ادامه این روند به خودیاری و مشارکت مردم برمی‌گردد، از بزرگان روستا می‌خواهیم که کمک کنند برنامه تأمین آب شرب به سرانجام برسد. 
فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین حرکت عظیمی است که شرکت در آن اجر و قرب بالایی دارد، اما بدانید که عملیات آب‌رسانی به مناطق محروم نیز ارزش مشابهی دارد، قدم‌هایی که در حوزه جهاد آبرسانی برداشته شده بسیار با ارزش است و همه خدمتگزاران حوزه آبرسانی در ثواب زائرین اربعین سهیم هستند.


اشتراک گذاری