فرماندار شهرستان قزوین:
فرماندار قزوین در پیامی هفته مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت
- 27 Jun 2026
- شناسه مطلب: 5564062
- تعداد بازدید : 27
فرماندار قزوین با صدور پیامی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت همافزایی دستگاههای اجرایی، مشارکت مردم و تقویت برنامههای فرهنگی و پیشگیرانه برای مقابله با آسیبهای ناشی از اعتیاد تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین:
فرماندار قزوین با صدور پیامی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت همافزایی دستگاههای اجرایی، مشارکت مردم و تقویت برنامههای فرهنگی و پیشگیرانه برای مقابله با آسیبهای ناشی از اعتیاد تأکید کرد.
متن پیام فرماندار قزوین به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته مبارزه با مواد مخدر، فرصتی مغتنم برای بازخوانی مسئولیتهای اجتماعی، افزایش آگاهی عمومی و تقویت عزم ملی در مقابله با یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است.
امروزه اعتیاد، علاوه بر تهدید سلامت فردی، بنیان خانواده و امنیت اجتماعی را نیز تحت تأثیر قرار میدهد و مقابله مؤثر با این پدیده، مستلزم همکاری و همافزایی تمامی دستگاههای اجرایی، نهادهای فرهنگی، آموزشی، انتظامی، سازمانهای مردمنهاد و همراهی آگاهانه مردم است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مبارزه با مواد مخدر، از تلاشهای ارزشمند نیروهای انتظامی، دستگاه قضایی، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فعالان حوزه پیشگیری، درمان و بازتوانی، و همه خدمتگزارانی که با احساس مسئولیت در مسیر کاهش آسیبهای اجتماعی گام برمیدارند، صمیمانه قدردانی میکنم.
امید است با توسعه برنامههای آموزشی و فرهنگی، ارتقای آگاهی عمومی، جلب مشارکت اجتماعی و بهرهگیری از ظرفیت تمامی دستگاهها، بتوانیم در مسیر صیانت از سلامت جامعه و کاهش آسیبهای ناشی از مواد مخدر، گامهای مؤثر و ماندگاری برداریم.